Oversaw a façade movie, tablet movie, venue graphic and tile design for “experience TOTO,” the cutting-edge IoT Restroom Space produced by TOTO that opened in the Arrivals Lobby of Narita International Airport Terminal. We expressed “OMOTENASHI” with “Japan’s water” and “Japan’s landscape” as key concepts.
成田空港に到着ロビーにオープンした、TOTOがプロデュースする最先端のIoTトイレ空間「experience TOTO」のファサード映像、 タブレット映像、空間グラフィック、タイルデザインなどを行った。 入国最初のトイレでのウォシュレット体験の利用促進と、「日本の水」「日本のランドスケープ」をコンセプトにおもてなしを表現した。
CREDIT
- Client :
-
TOTO
- General Produce :
-
NOMURA Co., Ltd
- Space Design :
-
NOMURA Co., Ltd
- Creative Direction :
-
Kazuhiko Hayakawa(CEKAI)
- Graphic Design :
-
Ryu Mieno(CEKAI)
- Facade Movie Design :
-
Kanta Mochida(CEKAI)
Hikari Suzuki
Taishi Hamada - Project Management :
-
Kentaro Komatsu(CEKAI)
このページは公開情報を基に、引用して表示しています。引用表示ついて詳しくはFAQページをご確認ください。掲載停止等のご依頼は、お問い合わせページよりご連絡ください。